Často kladené otázky
PROFIL
Po kliknutí na môj účet v časti registrovať zadajte svoj e-mail.
Následne Vám príde overovací (aktivačný email) kde musíte potvrdiť svoju emailovú adresu kliknutím na odkaz.
Krok 2. do e-mailu ktorý ste aktivovali Vám prišiel aj email s odkazom pre nastavenie hesla pre svoj účet.
Pokial by Vám email neprišiel skontrolujte správnosť Vami zadanej emailovej adresy alebo skontrolujťe spamový kôš
Po kliknutí na môj účet v časti registrovať zadajte svoj e-mail.
Následne Vám príde overovací (aktivačný email) kde musíte potvrdiť svoju emailovú adresu kliknutím na odkaz.
Krok 2. do e-mailu ktorý ste aktivovali Vám prišiel aj email s odkazom pre nastavenie hesla pre svoj účet.
Pokial by Vám email neprišiel skontrolujte správnosť Vami zadanej emailovej adresy alebo skontrolujťe spamový kôš
Stačí sa len prihlásiť.
Kliknite na nasledujúci odkaz , kde zadáte Váš e-mail alebo používateľské meno. Následne Vám príde e-mail s odkazom pre vytvorenie nového hesla.
Pre odtránenie svojho účtu nás kontaktuj cez kontaktný formulár TU
OBJEDNÁVKY
Po otvorení produktu Kliknite na Napíšte mi ked bude produkt k dispozícii a ihned ako bude produkt na sklade Vám príde email.
Po prihlásení a úspešnom dokončení objednávky môžete sledovať stav a sledovacie číslo objednávky. Zásielku je možné sledovať v Profile klikni na Objednávky a následne na odkaz v TRACKING
V prípade odoslania balíka z externého skladu Vás bude o pohybe objednávky kontaktovať kurierska služba mailom alebo sms.
V pokladni pri vyplnaní osobných údajov stačí zaškrtnúť kolonku Fakturovať na firmu
Zadržané – objednávka sa kontroluje Čaká na platbu – čakáme na vašu platbu, objednávku dokončíte kliknutím na tlačidlo ZAPLATIŤ. Spracovanie- platba prijatá, objednávka sa balí alebo je už na ceste k Vám, môžete sledovať stav objednávky a sledovacie číslo s odkazom. Dokončené - objednávka úspešne dokončená Zrušená – objednávka z nejakého dôvodu zrušená Vrátené – peniaze za objednávku vám boli vrátené
Keďže kupujúci je povinný vykonať colné odbavenie, kontaktujte najskôr miestne colné úrady, aby ste zistili dôvod zadržania:
1. Vyžaduje sa dovozná daň/doklad. Zaplaťte daň/poskytnite doklad na colné odbavenie.
2. Chýba doklad od predávajúceho. Ak chcete získať požadovaný dokument, kontaktujte predajcu a potom preclejte.
Objednávka je odoslaná až po prijatí platby, ak ešte nebola uhradená a chcete ju zrušiť, stačí nám napísať TU prípadne na uvedené mobilné číslo v kontakte. Ak už bola objednávka odoslaná, nie je možné ju stornovať ani zmeniť
Ak nedostanete svoju objednávku do 14 pracovných dní od zadania objednávky,skontrolujte sledovacie číslo zásielky prípadne kontaktujte doručovaciu spoločnosť. Pokial sa zásielka nenájde neváhajte nás kontaktovať cez Kontaktný formulár
Ano tovar je možné po predošlej dohode a uhradení vyzdvihnúť aj osobne.
Doprava tovaru na územie Slovenska je pri objednávke nad 70€. Prípadne ak objednávka nepresahuje túto sumu pri získaní a zadaní zľavového kupónu na dopravu zdarma v časti Kontrola objednávky .
V košíku v časti Doprava zvoľte Poštovné zdarma.
Maximálna suma celkovej objednávky pri platbe na dobierku nesmie presiahnuť 449€, v opačnom prípade sa možnosť platby na dobierku deaktivuje.
Pri doručení objednávky na dobierku zákazník berie na vedomie, že:
Pokiaľ zákazník (kupujúci) bezdôvodne odmietne prevziať a zaplatiť dobierkou riadne dodávaný tovar v nepoškodenom obale (poškodenú zásielku nepreberajte) bez predchádzajúceho písomného odstúpenia od zmluvy, vzniká prevádzkovateľovi internetového obchodu lipashop.sk nárok na uplatnenie náhrady za vzniknuté náklady vo výške skutočných nákladov na pokus o doručenie tovaru a jeho vrátenie k nám. (VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY bod 6.4)
Tovar
Návod na použitie je priložený v balení. V prípade ,že tak tomu nieje prosím použite vyhľadávač, návod k výrobku nájdete priamo pri danom produkte. Do vyhľadávača zadajte názov výrobku, alebo jeho označenie.
Doplniť
REKLAMÁCIA A VRÁTENIE
Postupujte podľa pokynov na podstránke Reklamácie
Ak kuriér doručí poškodený alebo zjavne prázdny balík, odporúčame ho nepreberať a vyplniť s ním reklamačný protokol. O poškodení nás prosím informujte cez kontaktný formulár.
Nákup na splátky
Podmienky sú:
18 rokov
Pravidelný príjem (zamestnanie, dôchodok, daňové priznanie)
Momentálne dostupné len pre Slovensko
Min. objednávka je 100€
Vybrať si môžete HOMECREDIT a QUATRO
Po vybraní možnosti splácania Vás odkaz automaticky presmeruje na stránku s rozšírenými informáciami.