Často kladené otázky

PROFIL

Po kliknutí na môj účet v časti registrovať zadajte svoj e-mail. 

Následne Vám príde overovací (aktivačný email) kde musíte potvrdiť svoju emailovú adresu kliknutím na odkaz. 

Krok 2. do e-mailu ktorý ste aktivovali Vám prišiel aj email s odkazom pre nastavenie hesla pre svoj účet.

Pokial by Vám email neprišiel skontrolujte správnosť Vami zadanej emailovej adresy alebo skontrolujťe spamový kôš

Ako sa zaregistrujem?

Po kliknutí na môj účet v časti registrovať zadajte svoj e-mail. 

Následne Vám príde overovací (aktivačný email) kde musíte potvrdiť svoju emailovú adresu kliknutím na odkaz. 

 

 

 

 

Krok 2. do e-mailu ktorý ste aktivovali Vám prišiel aj email s odkazom pre nastavenie hesla pre svoj účet.

Pokial by Vám email neprišiel skontrolujte správnosť Vami zadanej emailovej adresy alebo skontrolujťe spamový kôš

Stačí sa len prihlásiť.

Vaše meno,email, heslo zmeníte vo vašom profile alebo priamo v odkaze https://www.lipashop.sk/moj-ucet/edit-account/

Kliknite na nasledujúci odkaz , kde zadáte Váš e-mail alebo používateľské meno. Následne Vám príde e-mail s odkazom pre vytvorenie nového hesla.

Pre odtránenie svojho účtu nás kontaktuj cez kontaktný formulár  TU

OBJEDNÁVKY

Po otvorení produktu Kliknite na Napíšte mi ked bude produkt k dispozícii a ihned ako bude produkt na sklade Vám príde email.

Po kliknutí na tlačidlo pokladňa, sa dostaneš do kontroly objednávky a klikneš na -Kliknite sem pre zadanie kódu

Po prihlásení a úspešnom dokončení objednávky môžete sledovať stav a sledovacie číslo objednávky. Zásielku je možné sledovať v Profile klikni na Objednávky a následne na odkaz v TRACKING

V prípade odoslania balíka z externého skladu Vás bude o pohybe objednávky  kontaktovať kurierska služba mailom alebo sms.

V pokladni pri vyplnaní osobných údajov stačí zaškrtnúť kolonku Fakturovať na firmu 

Zadržané – objednávka sa kontroluje
Čaká na platbu – čakáme na vašu platbu, objednávku dokončíte kliknutím na tlačidlo ZAPLATIŤ.
Spracovanie- platba prijatá, objednávka sa balí alebo je už na ceste k Vám, môžete sledovať stav objednávky a sledovacie číslo s odkazom.
Dokončené - objednávka úspešne dokončená
Zrušená – objednávka z nejakého dôvodu zrušená
Vrátené – peniaze za objednávku vám boli vrátené

Po úspešnej objednávke a dokončení transakcie dostanete e-mail so žiadosťou o spätnú väzbu k produktu. Alebo otvorte produkt, na ktorý chcete napísať recenziu/recenzie

Keďže kupujúci je povinný vykonať colné odbavenie, kontaktujte najskôr miestne colné úrady, aby ste zistili dôvod zadržania:

1. Vyžaduje sa dovozná daň/doklad. Zaplaťte daň/poskytnite doklad na colné odbavenie.

2. Chýba doklad od predávajúceho. Ak chcete získať požadovaný dokument, kontaktujte predajcu a potom preclejte.

Objednávka je odoslaná až po prijatí platby, ak ešte nebola uhradená a chcete ju zrušiť, stačí nám napísať TU prípadne na uvedené mobilné číslo v kontakte. Ak už bola objednávka odoslaná, nie je možné ju stornovať ani zmeniť

Ak nedostanete svoju objednávku do 14 pracovných dní od zadania objednávky,skontrolujte sledovacie číslo zásielky prípadne kontaktujte doručovaciu spoločnosť. Pokial sa zásielka nenájde neváhajte nás kontaktovať cez Kontaktný formulár

Ano tovar je možné po predošlej dohode a uhradení vyzdvihnúť aj osobne.

Doprava tovaru na územie Slovenska je pri objednávke nad 70€. Prípadne ak objednávka nepresahuje túto sumu pri získaní a zadaní zľavového kupónu na dopravu zdarma v časti Kontrola objednávky .

V košíku v časti Doprava zvoľte Poštovné zdarma.

Maximálna suma celkovej objednávky pri platbe na dobierku nesmie presiahnuť 449€, v opačnom prípade sa možnosť platby na dobierku deaktivuje.

Pri doručení objednávky na dobierku zákazník berie na vedomie, že:

Pokiaľ zákazník (kupujúci) bezdôvodne odmietne prevziať a zaplatiť dobierkou riadne dodávaný tovar v nepoškodenom obale (poškodenú zásielku nepreberajte) bez predchádzajúceho písomného odstúpenia od zmluvy, vzniká prevádzkovateľovi internetového obchodu lipashop.sk nárok na uplatnenie náhrady za vzniknuté náklady vo výške skutočných nákladov na pokus o doručenie tovaru a jeho vrátenie k nám. (VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY bod 6.4)

Tovar

Návod na použitie je priložený v balení. V prípade ,že tak tomu nieje prosím použite vyhľadávač, návod k výrobku nájdete priamo pri danom produkte. Do vyhľadávača zadajte názov výrobku, alebo jeho označenie.

REKLAMÁCIA A VRÁTENIE

Postupujte podľa pokynov na podstránke Reklamácie

Ak kuriér doručí poškodený alebo zjavne prázdny balík, odporúčame ho nepreberať a vyplniť s ním reklamačný protokol. O poškodení nás prosím informujte cez kontaktný formulár.

Nákup na splátky

Podmienky sú:
18 rokov
Pravidelný príjem (zamestnanie, dôchodok, daňové priznanie)
Momentálne dostupné len pre Slovensko
Min. objednávka je 100€

Vybrať si môžete HOMECREDIT a QUATRO

Po vybraní možnosti splácania Vás odkaz automaticky presmeruje na stránku s rozšírenými informáciami.